Ben ne malımm!! - Kameri Şeyler

29.11.2013

Ben ne malımm!!


Yaa ben ne mal ne aptal ne düşüncesiz ne beceriksiz bi insanmışımm.. Bakın noldu en baştan anlatıyım.. Ama önce arkadaşlarıma bi isim veriyim böyle hani şu vardıya bu vardıya demekle anlatılmaz.
Bu yazıdaki beni küstüren arkadaşıma Tiyatrocu diyim. İyi rol yapıyo ve tiyatrocu olmak istiyo.
Bu yazıdaki hikayeyi veren ,kağıdı ilk önce alan kız var ya hani işte o da Sarı olsun.
Şimdi anlatıcağım olayın esas kızı var bide. İşte ona da Mavi diyim. Kızın çok güzel ,berrak ,yemyeşil renkte gözleri var. Ama maviye benziyo ve ben ona mavi demek istiyorum.! İşte şimdi asıl olaya geçiyim;
Dün bu Mavi sürekli sınıfın kapısının orda dolaşıyodu. Kızı çağırdım noldu diye sordum. Merak ettim yani. ''Benimkini kesiyorum'' dedi. (Şu okullarda da hep böyle oluyo. Bebe senin farkında bile değil ama sen onu seviyosun. daha doğrusu hoşlanıyosun ve adı hemen benimki oluyo!)
Neyse işte gittim baktım. ''hangisi?'' diye sordum. ''Şu işte bakk.. İsmi Arda'' dedi. Yanında arkadaşıyla birlikte masada oturuyodu. Baktım. ''Aaaaaa ben o çocuğu tanıyorumm bizim serviste oo'' dedim. Kız nasıl mutlu nasıl mutlu anlatamamm. Sanki bebe bizim serviste diye bi bok olcak. Ama napaarsınn böyle oluyo iştee. Sonra Mavi ''Biz Tiyatrocuyla sana gelicektik kalmaya zaten'' falan demeye başladı.
Bende eğer isterse o çocuğu ona ayarlayabileceğimi söyledim. Eee ne de olsa arkadaş arkadaşın pezevengidir!!1!1 Yani hep böyle diyolar. Ağzımı bozmak istemesemde böyle yani. Gerçek bu gerçek.
Kız yine çok mutlu olduu. Ağzı kulaklarına vardı resmen. ''Ayarlasanaaa'' ''Yapabilirsen yappp'' falan demeye başladı. Ben de böyle 3-4 defa sordum da dün. bak ciddiyim falan dedim. o da tamam ayarla dedi.
Aslında dün konuşcaktım ama evimin orda inmedim. Başka yerde indim. İndiğim sırada da servis baya kalabalıktı söyleyemedim. Sonra asıl olayların yaşandığı yeni bir güne yani bugüne girdik. Servisten indik okulun içine girdik. Kantinde oturuyodum. O bebeyi gördüm. Geçmiş bi masanın başına kollarının üstünde yatıyodu. Bizim sınıftan aynı serviste olduğum bi kız var. O da biliyodu olayı. Kızın yanına gittim.
-Bak tek başına oturuyo hadi söyleyelim dedim.
-Emin misinn? Mavi kızmaz dimi bak? dedi
-Yoookkk yaa ne kızcak dün sordum söyle dedi. dedim.
Sonra işte diyceklerimizi toparladık falan gittik çocuğun yanına. ''Şşşş bi bakar mısın?'' diye çocuğa seslendim. Çocuk kafasını kaldırdı. ''Sana bişey diyecektim'' dedim. ''De'' dedi. ''Bizim sınıftan biri senden hoşlanıyo'' dedim. Çocuk şaşırdı. Dondu kaldı. ''Yaa'' falan dedi. Evet dedim. Kim dedi. Söyleyemem dedim. Ama renkli gözleri var çok güzel dedim. Yanımdaki kızda biraz tarif etti işte şöyle de böyle de diye. Kız bi de çalışkan diyo. Çok lazımdı bebeye zaten. İyi  ki söyledin valla. sen çalışkan olduğunu söylemesen belki bu iş olmazdı sanki. Kız böyle daha konuşmaya devam ediyodu dürttüm. Sus dedim. Çünkü mavi bilinmesini istemiyo. Oğlana dedim ki ''İstersen sizi tanıştırıyım?'' dedim. Olur dedi. Tamam diyip gittim. Hemen dışarı çıkıp maviyi aradık. Söyledik biz Ardaya dedik. Sizi öldürücem dedi.
Sonra o kızda okula geldi. Bize baya bi kızdı. Demediği laf kalmadı. Meğer hani ben dün sordum ya söyleyim mi diye o da söyle dedi ya işte o şakaymış. Lan mal bebe şaka desene o zaman! 3-4 defa sordum yeminle üçündede söyle dedi. Bende gerçek sandım. Napıyım yaa?
Böyle hocalar falan daha gelmemişti. Bende o sabah Ardaya birlikte söylediğim kız var ya hani işte ona ''Gel de şu Ardaya öğle arasında tanışmalarını söyleyelim'' dedim. Tamam dedi. Onların sınıfın önüne gittik. Kıza dedim ki ben çağrıyım sen konuş.. O da tamam dedi. Ardaların sınıfına girdim bi gelir misin? diye çağırdım dışarı çıktım. Lan o ne?? Bi baktım koridorda kimse yok! Kız beni bırakıp gitmiş. Ne yapıcağımı şaşırdım yeminle. Sınıfa gidip kızı geri çağırsam olmaz bebe geliyo. kendim saklansam mal durumuna düşücem. Böyle bi sağa bi sola doğru panikle bakarken çocuk geldi. ''Ya şey aslında arkadaşım diycekti ama gitmiş. Öğle arasında bizim sınıfın oraya gelde tanıştırıyım seni'' dedim. Tamam dedi ve gitti. Bende sınıfa gittim. İşte Tiyatrocuyla Geveze falanda geldi hep birlikte oturduk bu konuyu konuşuyoruz. Sonra hoca geldi. 2. ders miydi 3. ders miydi hatırlamıyorum ama nöbetçi bizim sınıfa geldi. Böyle sarışın mavi gözlü uzun boylu bi çocuk ama inanın hiç tip yok. Bi de Ardanın en yakın arkadaşı(ikiside tipsiz). Hep birlikte geziyolar. Bende hemen dönüp Maviye baktım. 2 sıra arkamda oturuyo. Tam arkamdada Tiyatrocuyla Geveze oturuyo. Onlarda dönmüş kıza bakıyo. Gülüyoruz böyle falan sonra Tiyatrocu ''Geldi mavininki'' dedi. Yok mal saçmalama bu arkadaşı dedim. Yoo dediler. Lan saçmalamayın arkadaşı bu. Nöbetçi işte dedim. Seninki dün nöbetçi oldu dedim. Yoo dün olmadı bugün nöbetçi falan dediler ve o an farkettim ki ben bütün bunları yanlış Ardaya demişim!! O sarışın olanın adı da Ardaymış.!!! Yanlış anlaşılma konusunda çığır açmışım!!! Ama napıyım yaaa?? Dün o kız bana gösterirken ikiside ordaydı ve ikisinin adı da Arda'ymış!!!! Ben küçük olanı yani bizim serviste olanı diyo sanmıştım ama meğer o sarışın Ardayı diyomuş. Sonra hemen tuvalete gittik tenefüste. Mavi ''Ne yap ne eet durumu düzelt ,beni ona mı yakıştırdınn?? Allah belanı vermesin Güneş'' demeye başladı. Bana nasıl kızıyo anlatamam. Haklı da yani. Neyse işte bende nasıl yapsam nasıl düzeltsem dedim sonunda buldum. Arda tam bizim sınıfın karşısında duruyodu yanına gittim. ''Bi yanlış anlaşılma olmuş kusura bakma'' dedim gittim! Bildiğin böyle dedim ve gittim. Çocuğun ağzını açmasına fırsat bile vermedim.
Sonra derse girdik. Müdür Tiyatrocu dahil olmak üzere 3-4 kişiyi yanına çağırdı derste ve bunlar 2 ders boyunca gelmediler. Maviyi falan unuttuk onları düşünmeye başladık. Sonra bi geldiler ki tiyatrocu hariç hepsinin yüzü gülüyo. Disiplin cezası aldık dediler! Kamerada uygunsuz hareket yaparken yakalanmışız 8 gün uzaklaştırma aldık falan dediler. 1 ders boyunca onları düşündük. Valla çok üzüldüm. En yakın arkadaşım sonuçta. Sonra öğle arasında şaka yaptıklarını itiraf ettiler. Ama bu tiyatrocu gerçekten çok iyi tiyatrocu olur. Süper rol yapıyo. Herkes gülerken o somurtmuş ,üzgün bi ifadeyle ben aileme nasıl diycem diye söyleniyodu. Oyunculuğunu takdir ettim açıkçası.
Neyse biz gelelim asıl konumuza. Dedik bu böyle olmaz. Çocuğa bi yanlış anlaşılma oldu diyip gittim sonuçta. Gidip doğru düzgünce söyleyelim doğru Arda'ya dedik. Ben ,geveze ve tiyatrocu gittik onların sınıfın önüne. Geveze küçük Arda'ya seslendi.(hani ilk söylediğim yanlış olan Arda) bebe gelmiyo naz yapıyo. Büyük Arda'yı çağırdık o da gelmiyo naz yapıyo. Sonunda bi kaç arkadaşıyla birlikte çıktı bu mallar. Bişey diycez dedik. Özel yani. Arkadaşlar gitsin biz iki Ardayla konuşalım manasında. Gitmiyolar. Yeminle uyuz oldum. O Sarışın Arda da ne diyo biliyo musunuz? ''Ne var la?'' yeminle bebe böyle diyo! Karşısında 3 kız var ve bu mal böyle diyo. Sen önce düzgün konuşmayı öğren falan dedi geveze. Sonra ben işte olayı anlattım. Böyle böyle dedim. Ben yanlış anlamışım. Kız aslında senden hoşlanıyomuş. Kusura bakmayın dedim. Sarı Arda ''eeee?'' diyo. Lan artık tepemin tası attı. Böylee davranması beni uyuz etti! Tam sınıfın içinde kapının önünde duruyodu bizde dışardaydık. ''Ya tamam gidelim buna laf anlatmaya çalışıyoruz. Boşver başkasını buluruz ona. He canım hee'' diyerek kapıyı bebenin suratına kapattım. Sonra sınıfa gittik. ''Damadı beğenmedik'' dedik maviye. Anlattık olayı. Neyseki pek üstesinde durmadı. Bana yenisini bulun dedi. Şimdi ona yeni bi damat adayı arıyoruz.. İlgilenenlere duyurulur! :P
Ha bide bebeye öyle sinir oldum ki böyle sınıfa girerken falan kapıyı öyle hızlı kapatıyorum ki! Bildiğin trip atıyorum elin bebesine. Ama yeminle sinir etti beni. Uyuz ,aptal mal öküzz.
Ve mal geri zekalı aptal her boku yanlış anlayan ben bok gazeteci olurum! Baksana bunu bile yanlış anlamışım !!

2 yorum:

  1. Senin hatan değil karşıdakinin tuhaflığı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederimm ,böyle düşünmenize çok sevindim:) Ama dersimi aldımm bidaha anlayıp dinlemeden hiçbişey yapmıycam

      Sil