18 yorum
  1. çok geçmiş olsun anneniz ve sizin açınızdan da zor bi durum..şu hastanede refakatçi konusunu ben de uzun zamandan beri düşünüyodum aslında hastanelerdeki özellikle de devlet hastanelerindeki refekatçi sıkıntısının olması,aslında devletin en büyük eksikliklerinden birisidir,devletin resmi çalışanı olan refekatçilerinin olması gerekiyo aslında,bunu hasta yakınlarına bırakmamaları gerekiyodu..çok büyük eksiklik bu,bunun sıkıntısını milyonlarca hasta ve hasta yakını da yaşıyo maalsef..sağlıkta devrim yaptik diye seviniolar bi de..🤔neyse tekrar çok geçmiş,Allah şifa versin..kolay gelsin..🙂


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ertuğrul Bey.
      Evet evet çok haklısınız. Bunun gibi daha pek çok derdimiz var ama biz gidip 'organik hoşaf' üretenlerle muhatap oluyoruz... Sonumuz hayır olsun...

      Sil
  2. Kamer'ciğim çok üzüldüm inan:( hem annenin, hem babanın hastalanması çok kötü olmuş, araya bir de amca girmiş. Hakikaten siz çocuklar okula gidiyorsunuz nasıl olacak? Allah'ım inşallah bir an önce ikisi de iyileşir, sağlıklarına kavuşurlar, Allah yüzünüze baksın canım, Aminnnnnnnnnnn....:( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn ablacım çok teşekkür ederim.

      Önce dolandırıcılar, sonra hastalıklar derken gerçekten zor bir dönemden geçiyoruz.. ama inşallah bugünler de geçecek ^-^

      Sil
  3. Çok çok geçmiş olsun. Dediğin gibi herkesin bir sınavı var işte😔
    Evde bir soğukkanlının olması iyi bir şey bizim evde de ben telaşe memuruyum kardeşim soğukkanlı😞
    Tekrar çok geçmiş olsun, Allah sağlık mutluluk versin ailene ve sana💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Evet ben çok soğuk kanlıyım ama içimde kopan fırtınaları da ben bilirim...
      Allaha şükür bunu da böyle atlattık.. Güzel günlerin yakında olması dileğiyle ^-^

      Sevgiler ^-^

      Sil
    2. Allah hepinize şifa versin kardeşim.Çok zor ama üstesinden gelebileceğin bir durum.Allah kimseye kaldıramayacağı yükü vermez.

      Sil
    3. Amin, çok teşekkür ederim. Evet haklısınız, Allah kimseye kaldıramayacağı yük vermez. Bu da bizim sınavımızmış. Umarım bu günler çabucak geçer ^-^

      Sil
  4. of hadi çok geçmiş olsun ikisine de çabuk geçsin gitsin bu günler üst üste gelmiş ama geçecek ki hadiiii hava ısınınca bahar iyice gelince evde tatliş olursunuz yineeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah inşallah :) Çok teşekkür ederim ^-^

      Sil
  5. Annen için büyük geçmiş olsun. Sıkıntılar bir başladı mı arka arkaya gelmesi kadar sıkıcı bir şey yoktur. Dilerim çabucak atlatırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok teşekkür ederim :) İnşallah çabucak atlatırız..

      Sil
  6. Allah hepinize kuvvet versin canım.

    YanıtlaSil
  7. Allah yardımcınız olsun, her şey bir an önce düzelir umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn, inşallah.. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok çok geçmiş olsun inşallah kısa sürede düzelir herkes

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. inşallah:) çok teşekkür ederim :)

      Sil

Kullanmak istediğiniz emojiyi kopyalayıp yapıştırabilirsiniz ^^

😀😃😄😁😆😅😂🤣☺️😊😇🙂🙃😉😌😍😘😗😙😚😋😛😝😜🤪🤨🧐🤓😎🤩😏😒😞😔😟😕🙁☹️😣😖😫😩😢😭😤😠😡🤬🤯😳😱😨😰😥😓🤗🤔🤭🤫🤥😶😐😑😬🙄😯😦😧😮😲😴🤤😪😵🤐🤢🤮🤧😷🤒🤕🤑🤠😈👿👍🏻👎🏻👊🏻🙌🏻👏🏻🤝🤲🏻🤜🏻👌🏻👈🏻👉🏻✌🏻🤞☝🏻✋🏻🖐🏻🙏🏻👋🏻💁🏻‍♀️💁🏻‍♂️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♂️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♂️