Vatanım Sensin - Kameri Şeyler

9.03.2018

Vatanım Sensin

Birinci sezonuyla herkesi kendine hayran bırakan mükemmel bir dizi Vatanım Sensin. Tabi senaristlerin ''Aha dizi tuttu'' deyip uzat Allah uzatması, 2. sezon saçma sapan konuların sürmesi falan biraz baydı. Tadında bıraksalar daha güzel olacaktı.

Aslında 2.sezon konuları saçma değildi. TBMM'ye karşı isyanlar, Batı Cephesi Savaşları falan güzel ve yerinde konu ama General Cevdet'in her beladan kurtulması, her tarihi olayda bir parmağının olması cidden sıktı.

Sonra efenim, Mirliva Tevfik konusu vardı bir ara onu çok uzatmışlardı. Tevfik kötü olmasına rağmen Onur Saylak'ın muhteşem oyunculuğu diziye bambaşka bir renk katıyordu. O yüzden uzatabildikleri kadar uzattılar. Yanık Efe olarak yaşattılar falan ama olmadı, sonunda onu da öldürdüler. Başrolden çok yan karakteri, iyi adamdan çok kötü adamı seven ben bu duruma tabi çok üzüldüm. Çok uzasa da dizideki favori karakterim Tevfik'ti. Çünkü Onur Saylak öyle bir oynadı ki o karakteri cidden insanın sinirini bozuyordu. Deniz Çakırı yani namıdiğer Ferhundeyi sokakta görüp yüzüne nasıl tükürdülerse Onur Saylak'ın da yüzüne öyle tüküreceklerdi. Çünkü adam oynamıyor yaşatıyordu bildiğin. O yüzden o çıkınca benim için dizinin pek tadı tuzu kalmadı. Bir diğer kötü adam için izlemeye devam ediyordum ki dün akşam da onu öldürdüler. Çocukluk aşkım, Okan Yalabık.

Vatanım Sensin görselleri telifli olduğu için bununla idare edin lütfen 😅
Dizide Charles Hamilton karakterine hayat veren Okan Yalabık zaten çok iyi bir oyuncu. İzleyici adamı seviyor. O yüzden onun rolünü de uzatabildikleri kadar uzattılar. Her hafta 2-3 dakikalığına Cevdetle veyahut Yakupla konuştuğu sahnelerde görünüyor bir daha da kendisinden haber alınmıyordu ta ki bölüm sonundaki flash-backlere kadar. Böyle böyle adamın rolünü uzattılar ama nihayetinde dün akşam onu da öldürdüler. Bu yazıyı yazma sebebim de bu. Allah aşkına ben daha iki gün önce bu blogda bu adamı övdüm, 2 gün sonra diziden ayrılmak nedir! Resmen elimi attığım yer kuruyor  yaa...

E Halit Ergenç sana da el-insaf be abicim. Ne bu kin? Son 4 yılda bu adamı 2 keredir öldürüyorsun! ne alıp veremediğin var? Muhteşem Yüzyılda öcünü alamamış gelmiş bir de yüzlerce yıl sonra burada öldürüyorsun. Bak bak bak! Yarın öbür gün 39 Basamak'a gelip bir de orada öldürürsen şaşmam yani!

4 yorum:

  1. Ben de çok severek izliyorum, bu akşam öldüm öldüm dirildim, Cevdet yakalandı, ifşa oldu bir de üstüne işkenceler...kalpten gidecektim. Sahi evet Okan Yalabık'ı iki kez öldürmüş oldu:))Muhteşem Yüzyıl'ı da izlemiştim. Benim isteğim dizide artık Mustafa Kemal paşamızı görmek. Bu akşam çok heyecanlı yerinde bitti bakalım ne olacak?

    Emeğine sağlık, sahi Kamer'ciğim benim gözlerim, gözlüklerimde de sorun var biliyorum ama yazıların bana diğer bloglardan daha silik gözüküyor, okumakta çok zorlanıyorum haber vereyim dedim eğer koyulaştırabilirsen çok sevinirim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett Mustafa Kemali ben de merak ediyorumm.
      Twitterda okudum “Babası Leonu sevmiyor olabilir ama Leon babasını mutlu etmek için asker olmuş bir insan” yazmış birisi. Doğru valla bakalım ne olacak ben de çok heyecanlıyımm. Heyecanlıyım ama Tevfik’i veya Hamilton’un olduğu bölümlerdeki kadar heyecanlı değilim. Onlar diziye renk katıyordu ya🌸 şimdi tek kötü adam filipos kaldı o da eğlenceli kötü değil☹️
      Aaa doğrudur ablacım bu akşam eve gidince hemen hallederim uyardığın için çok teşekkürler 😊

      Sil
  2. İkidir geliyorum, çocukluk aşkın Okan Yalabık hakkında okuyorum. Acaba üçüncü gelişim de ona denk gelecek mi? :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir dizide oynamaya başlayacakmış. Belki yine onu paylaşırım kim bilir🙄😄

      Sevgilerle ^^

      Sil